poniedziałek, 2 września 2013

Jak zdobyć dziewczynę?



Jak Zdobyć Dziewczynę?



 Pobierz darmowy fragmetn kursu. 



 Poniżej zamieszczam przyklad stylu autora.


"Wytłumaczę Ci, czym jest

słynne "to coś",
o którym mówią kobiety, gdy tłumaczą, że

dany facet im się podoba lub nie...

- "Facet musi mieć "to coś""- "On po prostu ma "to coś"" (lub nie ma)
Co tak naprawdę oznaczają te stwierdzenia?

Co DO LICHA znaczą te stwierdzenia?!?!

Te dwa słowa doprowadzały mnie do SZAŁU przez LATA!

Myślałem, że "to coś" w ogóle nawet nie istnieje.

A najsmutniejsze było to, że tego po prostu nie miałem...

i nawet nie wiedziałem, że mogę mieć.



Myślałem, że nigdy odkryję PRAWDY. To był koszmar, w którym

tkwiłem, a kobiety chciały się ze mną tylko kolegować, bo

nie miałem "tego czegoś"... Jak ja tego nienawidziłem.



Dzisiaj odpowiadam na to pytanie:
Czym jest "to coś", co sprawia, że kobiety do Ciebie lgną?

Sam będziesz w szoku, gdy zdasz sobie sprawę, jakie to

proste.



A teraz przejdźmy do odpowiedzi na dzisiejsze pytanie:

*** PYTANIE CZYTELNIKA ***



   Cześć Paweł,



Napisałeś w swoich mailach, że jakbym miał jakieś pytania

odnośnie damsko-męskiej tematyki, żebym pisał do Ciebie.

Więc piszę tego maila z pytaniem: co według Ciebie tworzy tą

iskrę, która powoduje, że dziewczyna zaczyna chcieć od

chłopaka coś więcej? Bo dziewczyny często mówią, że facet ma

to "coś". I jestem ciekaw, czym jest to "coś" ?



P.S. Dziękuje za dotychczasowe materiały, jako jedyny z tej

całej grupy "Guru" docierasz do mnie. :)



Pozdrawiam, Konrad




>>> MOJA ODPOWIEDŹ:



Hej, cieszę się bardzo, że mogę pomóc.



Docieram do Ciebie, ponieważ jestem

normalnym mężczyzną, a nie żadnym "Guru".



Nienormalne jest we mnie to, że poświęciłem ogromną

ilość czasu na nauczenie się tego, o czym teraz uczę.



Był to efekt moich problemów, z jakimi się borykałem.

Tak bardzo cierpiałem, że zdecydowałem, że już nigdy

więcej nie chcę tak cierpieć.




Także bez względu na to, jak beznadziejna jest Twoja sytuacja,

byłem w podobnej. Nie w takiej samej, ale zaczynałem

w podobnym miejscu.
Cierpiałem na dwa sposoby.
- najpierw nieśmiałość i niemoc - byłem tylko tchórzliwym

kolegą, który nie poznaje nowych kobiet, ponieważ się boi.
- następnie byłem rzucany przez kobiety, ponieważ różnymi

"technikami" znajdowałem sobie dziewczynę, a potem nie potrafiłem

jej urzymać.



Stwierdziłem, że chcę mieć 100% kontroli nad tą

problematyczną u większości ludzi sferą życia,

więc się naprawdę przyłożyłem do tego zadania

i w końcu znalazłem prawdę, będąc po drodze wręcz

oszukiwany wiele razy, ale to inna historia.



Przejście przez te wszystkie etapy dało mi pewność siebie

do dzielenia się wiedzą z innymi.



Ale dosyć o mnie, przejdźmy do Twojego pytania.



Czym jest to "coś" - jaka jest prawda?



Prawda jest brutalna.



Najgorsze jest to, że kobiety nie potrafią tego wytłumaczyć.

Na szczęście mężczyźni już dawno doszli do tego, czym jest

to "coś".



To "coś" to w pierwszej kolejności zdanie tzw. "testu

fizycznej atrakcyjności"
- czyli musisz się spodobać

kobiecie fizycznie choćby w stopniu akceptowalnym, aby

dopuszczała możliwość bycia z Tobą fizycznie i chciała Cię

poznawać.
..."

ciąg dalszu w kursie.

Ebook - Jak zagadywać do nowych dziewczyn?



Jak Poderwać Dziewczynę W 12 Randek I Utrzymać Z Nią Związek - darmowe porady


Kurs internetowy - Jak zdobyć dziewczynę?

Kurs internetowy - Jak zdobyć dziewczynę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz